Pentru mine, în urmă cu vreo 10 ani, joia era joia de folk. Apoi o bună perioadă a fost doar o simplă zi. De azi înainte îmi doresc să devină joia de acțiune. Adică să fie o zi pe săptămână în care să fac ceva ce mi-am propus mai de mult timp, dar nu am apucat sau am uitat, o zi în care să mulțumesc cuiva, să citesc ceva interesant, să încep să fac lucrurile altfel. Însă joia de acțiune nu vreau să fie doar despre mine. Mi-ar plăcea să inspir la acțiune și alte persoane care vor poposi pe acest blog, să promovez ideile/ blogurile care-mi plac și să regăsesc ideile acestea minunate atunci când rămân fără inspirație. Am „furat” ideea de aici, dar am adaptat-o la stilul meu. Și ca o paranteză, aștept vinerea seara cu drag pentru a citi recomandările Cristinei Oțel.

  1. Lecturi: Imi doresc să citesc cărți mai multe și mai bune, însă citind o simplă recenzie mi-am luat de multe ori țeapă. Așa că, am început să apreciez recomandările mai personale. Aici găsiți recomandări pentru luna femeii, iar aici găsiți o serie de lecturi care i-au inspirat/ marcat și pe alții (dați scroll până jos).
  2. Ordine și curățenie: Acest este un capitol la care am nevoie mereu de idei pentru că îmi doresc o casă curată, dar mai ales o curățenie care să fie ușor de întreținut. De cele mai multe ori nu am reușit. Bine că o avem pe dna. Maria în viața noastră! Însă mi-am propus să simplific puțin partea de decorațiuni din casă, fiind inspirată de acest articol. Îmi pare că multe dintre decorațiuni doar strâng praf. Astfel, o parte dintre ele le voi pune în cutii și se voi scoate prin rotație, atunci când voi simți nevoia de schimbare în casă. Care ni se întâmplă des nouă, femeilor, nu?
  3. Bani: Mi-am propus să fiu mai atentă la propria relație cu banii după ce am lecturat acest articol. L-am discutat și cu soțul meu și am concluzionat că noi avem o relație destul de sănătoasă cu banii, că respectăm multe din principiile enumerate, însă avem o mare problemă cu faptul că „Dacă avem nevoie de un lucru pentru care nu avem bani (înseamnă că nu ni-l permitem încă) noi ne atingem de economii, ceea ce este totalmente greșit.

Cam atât pentru joia aceasta. Cred că am/ avem de lucru cât pentru o săptămână întreagă.

A, și la mulți ani femeilor! Și mamelor (ele sunt un soi mai aparte de femei 🙂 )!

 

Sursa foto: pexels.com